mandag den 16. juni 2014

Er du til den gode gammeldags sæbe?

Kender I det med vaner? De kan altså godt være svære at bryde, og det kan både være godt og skidt. 
Hvis I har læst de tidligere indlæg vil I vide at jeg godt kan lide faste vaner/rutiner. 

Det sker så desværre tit at jeg snakker med folk, som undervurdere det at rense huden. Når jeg spørger om de renser huden, lyder svaret tit. "Ja, jeg bruger sæbe og vand". 

ÅH ÅH...Se det syntes jeg er en tosset vane. For den udtørre huden, hvorfor man skal ligge flere kræfter i at fugte huden igen. 

Men hvis du virkelig skal bruge en sæbe til at rense ansigtet i, så gør dig selv den tjeneste at gå efter en sæbe der indeholder godt med fugt. 
Her vil jeg så gerne reklamere lidt for vores faste sæber fra Det Døde Hav, de indeholder nemlig masser af mineraler. 

Rich Mineral Soap kr. 99,-

Rich Mineral Soap er lavet på mineraler fra Det Døde Hav. Sæben er lavet til den normale til fedtede hud, og man kan bruge den både til ansigt og krop. Sæben her er til dem der har for vane at bruge god gammeldags sæbe til at rense ansigtet i, men som ikke har problemer med urenheder.
Mud soap kr. 99,-

Mud Soap er selvfølgelig baseret på mudder fra Det Døde Hav. Denne mudder sæbe er faktisk utrolig god hvis man har problemer med bumser eller evt. psoriasis eller eksem. 

Sæben anvendes ikke hver dag, men et par gange om ugen, eller når huden er i "udbrud". 


Hvordan anvendes sæberne:
Du fugter ansigtet, skummer sæben op med vand (ligesom når du vasker hænder). Det sæbe der er tilbage i hånden, renser og masserer du godt ind i huden. Skyl derefter med vand og påfør Moist Balance toner, så du får fjernet kalksløret fra vandet og lukket porerne. 

God fornøjelse
//Camilla 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar