mandag den 28. april 2014

En dejlig mandag morgen...

Her til morgen stod den på selvforkælelse - IGEN!!:)


Jeg har været igang med både ansigt og krop.

Til kroppen brugte jeg Minus417 Aromatic Bodypeeling. En lækker peeling med små saltkorn fra Det Døde Hav, der giver en god og effektiv fjernelse af døde hudceller, uden at være for grov. Salten er bedst at bruge på tør hud og derefter skylle produktet af. Hvis man ønsker en meget blid peeling, kan man fugte huden med vand først og derefter peele huden.
Den er bare nam nam... og selve duften (kiwi/mango) jeg brugte idag er utrolig frisk og sommerlig.

Aromatic Bodypeeling Kiwi/mango
 
Derefter blev det ansigtets tur. Jeg trængte til at få fjernet de døde hudceller i ansigt, men da jeg er en lille smule sart i huden og samtidig tør, skal jeg helst undgå for mange korn i peeling produkter til ansigtet. Jeg valgte derfor Vitalizing Peel- Off mask, som fjerner de døde hudceller med enzymer istedet for korn. Dvs. der er slet ingen korn i produktet. Det er en gele maske, der er kølende at få på huden og som skal trækkes af ansigtet når den er tør. Derefter kan man se de døde hudceller samt snavs der sidder i masken. Den er utrolig skånsom og kan anvendes lige fra 1-3 x ugentligt.
Derudover giver den en blød hud og frisk udstråling.
 

Vitalizing Peel - Off  Mask


 Jeg har haft en dejlig weekend, men efter min huds tilstand har den været lidt for usund. Lidt for mange is, kager og usunde sager UPS!! Jeg bliver nemlig straffet ved at jeg får små bumser når jeg spiser usundt. Så nu skal der gøres noget ved det, og der er MUDDER min bedste ven. Først fjern de døde hudceller og anvend derefter en maske der er dybderensende og porersammentrækkende, så er du godt på vej. Jeg bruger vores Mud beauty mask. Det er mudder direkte fra Det Døde Hav og I kan tro at man kan mærke at den stikker let i huden når den arbejder på urenhederne, derudover bliver man helt stram i ansigtet, fordi den tørrer ind og suger det overskydende talg væk fra huden. 5 min. skal den sidde på huden.
 
 

Mud Beauty Mask


Til sidst sluttede jeg af med toner + dagcreme + øjencreme.

Nu ser min hud meget pænere ud. Men jeg tror at jeg skal gentage behandlingen en til gang i denne uge.

God solskinsdag.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar