onsdag den 7. maj 2014

Jeg følger et gyldent ordsprog...

 
DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY...
 
Det hænger i min stue, og syntes lige det skulle med på dette billede, sammen med mig og min meget tørre maske. Jeg lever meget efter det ordsprog. Vi har så mange muligheder i vores liv, så hvorfor ikke gøre mere af det der gør os glade. I dag har jeg gjort nogle af de ting i livet der gør mig glad.
 
1. Været i Fitness4women i Frederikshavn og fremvist en masse -417 produkter for friske motionister.
2. Været til en god - men hård gang træning.
3. Givet mig tid til Camilla wellness aften, med Minus417.
 
Jeg er sikker på at mange vil give mig ret i, at nr. 2 og 3 kan være svære at presse ind i en travl hverdag. Men vi bliver så glade og tilfredse når vi får det gjort. Det er en investering i fremtiden. Min wellness aften er i hvert fald en investering i "mindre rynker når jeg bliver gammel." ;-)
 

Masken jeg har på er Vitalizing peeling maske i tube kr. 155,- Masken fjerner de døde hudceller meget skånsomt. Man smører et tyndt lag i ansigtet og lader sidde i 3-5 min. hvorefter man vasker af med vand. Den er nem, hurtig og god til alle os der har lidt kapilærsprængninger i huden. Bestemt et af mine favorit produkter.


 
Når man først har fjernet de døde hudceller er der fri passage for andre masker til at arbejde dybere i huden. Derfor er det en god idé min. 1 x ugentligt at bruge en peeling maske og derefter en anden passende maske. I mit tilfælde blev det i dag Mud Beauty Mask kr. 229 - en mudder maske, som er helt bestemt mudder farvet. Super smuk ser man ud (det er ikke nu at naboen skal ringe på døren), men den virker. Masken er dybderensende og porersammentrækkende på de åbne porer.
 
 
 
Til sidst fik jeg lyst til at forkæle huden med lidt fugt, næring og udstråling, og brugte vores magnet maske - Recovery Mud Mask kr. 429,-. Den er bare fantastisk!! Giver super blød hud, udstråling, arbejder på alderstegn, og så bliver den fjernet skånsomt med en magnet, som hverken udtørrer eller ridser på huden.
 
Det kan tydeligt ses på billederne at den sidste mudder maske ikke tørrer ind på samme måde som den første (Mud Beauty Mask). Recovery Mud Mask er super blød og tørrer ikke ind i huden, men sider fugtig uden på huden. Skøn fornemmelse.
 
 
God fornøjelse med din wellness aften og husk og giv dig tid til de små forkælelser i hverdagen <3
 
Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar