fredag den 7. marts 2014

Kunde aften ved Gracekindall.dk i Roskilde

Torsdag aften var jeg blevet inviteret til kundeaften ved Gracekindall.dk.
Grace har en hyggelig klinik i sit hjem i Roskilde og havde inviteret venner og kunder til denne
-417 inspiration aften.

gracekindall.dk


Når jeg er ude at holde kundeaftener er mit mål at få motiveret "kunderne" til at anvende hudplejeprodukter og gøre folk klogere på hvilke produkter der passer specifikt til deres hud. Samtidig er det vigtigt for mig at fortælle  hvordan de anvender produkterne bedst til deres behov.

Jeg starter derfor altid med at fortælle lidt omkring mig selv og firmaet Minus417.

Derefter gennemgår jeg hele produktlinjen. Mens jeg præsentere produkterne fortæller jeg også hvorfor det er en god idé at bruge netop dette produkt. F.eks. hvorfor er det vigtigt at rense huden og hvad er forskellen på en dag- og natcreme.
 Mit mål er at alle går hjem med ekstra viden omkring hudpleje. 

Bagefter har alle mulighed for at få en hudanalyse test med vores hudanalyseapparat. Her kan vi måle om huden er tør, normal eller fedtet og om der er mest brug for fugtgivende produkter eller om det er anti-age produkter der passer til den enkeltes hud.


Jeg hjælper gerne med at sammensætte en daglig hudplejeserie der passer til kundens behov, ud fra daglige rutiner og de produkter kunden bruger i forvejen.

Aftenen startede kl. 18.30 og sluttede kl. 22.00. Efter gennemgangen serverede Grace kaffe og lækker kage.

Tak for en hyggelig aften til www.gracekindall.dk og hendes kunder.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar