fredag den 7. februar 2014

Mine køb - efter 3 uger hos CS beauty

Jeg har været så heldig, at komme i virksomhedspraktik hos Camilla fra CS beauty, hvilket har været en fantastisk og lærerig oplevelse, men også dyrt...;-) Jeg er nemlig blevet så forelsket i produkterne fra -417 og har allerede investeret en hel del, men kunne købe meget mere.

Mine produkter



Jeg har altid gået med troen om, at jeg havde fedtet hud, men Camilla kunne så fortælle mig det modsatte, nemlig at jeg har normal til tør hud. 

Rensemælk 150 kr.


Jeg har derfor købt rense mælken, som renser min hud men stadigvæk giver mig fugt. Jeg har haft tendens til at vaske mit ansigt helt tørt, da jeg har brugt rensebrodukter til fedtet hud. Jeg kan allerede nu se en forskel, min hud er mere "levende" og ensartet. 

Dagcreme til normal hud 269 kr.


Samtidig har jeg valgt dagcremen til normal hud, da jeg er lidt fedt-forskrækket stadigvæk, så var nervøs for at bruge den til tør hud. Men kan mærke nu, at næste gang skal min hud ha den tand mere fugt.

Bade olie 139 kr.


Jeg har også købt produkter til kroppen, da jeg igen syntes det er nogle fantastiske produkter og så har de jo bare en himmelsk duft. Jeg kunne smøre mig konstant og min hud elsker det, tidligere brugte jeg ingen cremer på kroppen, men nu kan jeg ikke undvære dem. Bade olien giver en fantastisk ren fornemmelse hver gang man har været i bad og igen dufter man bare skønt.
Både krops peelingen og krops cremen fra -417 er virkelig noget alle bør eje, da de gør huden babyblød og fugter, men samtidig trænger den hurtig ind, så den ikke fedter hele dagen.

Alt i alt nogle helt fantastiske produkter og jeg har bestemt ikke købt mit sidste -417 produkt hos CS beauty.


/Marlene, Grafisk praktikant

Ingen kommentarer:

Send en kommentar