fredag den 11. juli 2014

Afkøling af huden

Den danske sommer er nu slået helt igennem og hvor er det bare fantastisk.... men også utrolig varmt. Jeg har personligt lyst til at bade ti gange dagligt for at blive kølet ned!!!
 
Her til morgen kølede jeg min hud ned med en dejlig kølende gele maske der fjerner de døde hudceller. Huden bliver helt blød, frisk og ny efter denne omgang.
  
Mineral Peel-Off Mask 50 ml. kr. 269,-
 Har du også lyst til at prøve masken, så kan du KØBE DEN HER. Du skal påføre masken i hele ansigtet (undtagen øjenomgivelserne) i et jævnt lag, og lad sidde på huden i 10-20 min, hvorefter du kan trække masken af....ligesom jeg gør på næste billede.
 
 


Hehe jeg har det sjovt!!!
 
Når masken er fjernet, tager du en vatrondel og påfører Moist Balance Toner, dupper den på huden og påfører derefter din dagcreme eller solcreme.
 
 
Vupti NY og FRISK hud!
 
God fornøjelse
//Camilla 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar